Erkan Öztürk
Takip Et
Örneğin bir savunma hücresine (akyuvar) veya iyi huylu bakteri veya virüslere şartlı uyaran vererek bir HİV virüsünü yok etmesi sağlanabilir mi? Ya da başka amaçlarla şartlandırılabilinir mi? Şimdiden teşekkür ederim. İyi çalışmalar.
Erkut Akkaya
Takip Et
HIV'in farklı soylarına etki edecek "üçlü özelleşmiş antikor" yaratılması bir başarı.Sadece AİDS'e yönelik değil, şekil değiştiren her türlü viral hastalığa da uygulanabileceğinden özgül değil.Yalnız birebir çevrilen yazının aslının 2017 tarihli olması, o yazının da başka yerden alıntı olması güvenilirliği zedeliyor.Güncel durum nedir?
Takip Et
Birkaç yıl önce Evrim Ağacı'nın da yayınlamış olduğu bakteri evrim deneyindeki kaplarda bakteri geçişi sağlanırken nasıl antibiyotik oranı korunuyor?
Takip Et (1)
Gen klonlama çalışmalarında kullanılmak üzere geliştirilen entegratif vektörler nelerdir, nasıl geliştirilirler?
Nergiz Ak
Takip Et
Günümüzde bu yapinin yerinde başka bir eser var ayrıca eskiden ülkesinden kaçan bazı önemli insanlar burada toplanmıştır acaba bu yerin adı nedir?
Takip Et (1)
Lütfen İslâm tarihi ile ilgi bilginiz var ise açıklayınız.
Mustafa Canlı
Takip Et
Mesela bir ağaçta bahar mevsiminde bulunan bir çiçek ortadan kaybolup yerini yazın bir meyveye bırakıyor. Ve madem evrende bir enerji yok olmuyor sadece dönüşüyor. Bilinci de bir enerji çeşidi olarak düşünüp onun da bedenin ölümüyle yok olmayacağını, sadece vücut değiştireceğini söyleyebilir miyiz?
Tofiq Veliyev
Takip Et
Ebeveynlerim hep suyu tam kaynatmadan içersem karnımın ağrıya bileceğini söylemişti.
Sertan Kurt
Takip Et
Benim görüşüme göre bu yanlış eğitim vermek olmazmı? Çünkü dna mız eksik eşlendiğinde mutasyonlar oluyor ve buda evrimi doğuruyor. Yada müfredatımızda evrim yok diyemi bu ve bune benzer yanlış bilgiler veriliyor?
Alperen Yüksel
Takip Et
Merhaba, dinler ve mitoloji tarihleri açısından asteroid ya da yıldız gibi gök cisimlerine çok farklı anlamlar yüklenmiştir. En basit örneği ise islamda asteroidlere şeytanların atış talimi yaparkenki görüntüleri denmiştir. Bunun gibi, bana kaynaklarla beraber bununla ilgili eski inançları sunmanız mümkün mü?
Ayşe Sarı
Takip Et
zaman çelişkileri olarak kastedilen 12. gezgen adlı kitapta yazan homo sapiens denen yeni bir insan ırkının adiden ve açıklanamaz biçimde 35.000 yıl kadar yıl önce sanki yoktan var oldu ve dünya insanı yeryüzünden siliniverdi cümlesindeki çelişkidir.
İkra Gökoğlan
Takip Et
Bu platformda okuduğum bir makalenin sonunda bu tür bir ihtimalin reddedilemeyeceğinden bahsediliyor.Bu ihtimal ne tür bir gerekçeyle şekillenebilir ,gerçekleşebilir? Birçok kaynakta Epifiz bezinin DDA (duyular dışı algılama) da rol aldığı ama zamanla köreldiği söz konusu.. Her iki açıdan açıklık getirebilir misiniz?
Ix Chel
Takip Et
sahte bilimden çok sahte habercilik konusuna giriyor ama koyacak kategori bulamadım.

“Başkalarına sana davranılmasını beklediğin gibi davranma. Zevkleri bambaşka olabilir.”