Anonim
Takip
Evrim Ağacı'nda kuşların penislerini yitirdiklerine yönelik bir yazı okudum ama kuşların tam olarak nasıl çiftleştiğini anlayamadım?
Serdar Kalay
Hatırla
Teistler evrenin mükemmel bir şekilde yaratıldığını,evrenin o kadar ince ayarlarla tasarlandı ki eğer bu kadar iyi tasarlanmasaydı biz olamazdık gibi tezler üretiyorlar.Bir süredir bu konu aklımı karıştırıyor Celal Şengör gibi bilim insanları evrenin tam bir kaostan ibaret olduğunu savunuyorlar.Siz ne düşünüyorsunuz ?
Doruk Demirbilek
Takip
Cismin düşmesine neden olan yerçekimi kuvvetinin büyüklüğü, cismin kütlesi ile doğru orantılı iken neden farklı kütleli iki cisim havasız ortamda aynı anda yere düşmektedir? Serbest düşme formülünde kütle yoktur ve deneyde de kütleden bağımsız olduğunu görüyoruz ama kütle çekimi kütleyle ilgilidir.
Ali Nuray
Takip
soruda da belirttiğim gibi evolüsyon evrimin mekanizmalarından birimidir ve aralarında ilişki nedir
Selçuk Urgancı
Takip
Ay'ın ışığı olduğunu ve bu ışığın soğuk olduğunu iddia edenlere ne cevap verilebilir? Evrende soğuk ışık varmı? video linki aşağıda.
Mesut Hoşten
Takip
Üremenin sebebini çok uzun zaman önce ki tek hücreli canlılar üzerinde açıklayabiliyoruz. Şiddetinde tarihii böyle eski zamanlara mı dayanıyor? Birbirlerine şiddet uygulayan ilk canlılar şunlardır denilebilecek canlı örnekleri var mıdır?
Anonim
Takip
Yoksa toplam kromozom sayısı daha fazla ama kromozom çeşidi mi 46 ?
Takip
Kürksüz olduğumuzda soğuktan korunmak zor oluyor. Neden kıllarımız inceldi, neden kürkümüzü kaybetttik?
Takip
Sokrates doğa bilimlerini ikinci bir plana atmışmıdır attıysa kendince nedenleri nelerdir?
İhtiyar Hu
Takip
Geri dönüşüme getirme imkanımız olmadığında yakmayı tercih edelim yoksa olduğu gibi kalmasını mı?
Takip
Büyük patlamayı oluşturan enerji nasıl ortaya çıktı?
Takip
Yaşadığımız çağda birçok hayvanın nesli tükendi ve çoğunun nesli tükenme tehdidi altında. Bundan önce de hayvanların nesli tükenmişti.
Takip
Örneğin Evrim Ağacı sitesinde rastgele içeriğe gitme butonu var, rastgele sayı, şifre üretmek için yazılımlar var. Rastgelelik izlenimi nasıl veriliyor?
Serdar Atilir
Takip
Ya da bardağı çevirme hızıyla mı alâkalı bunu yapmak? Bu durumun fizik açısından açıklaması nedir acaba?
Jimmy Braddock
Dini açıdan sormuyorum
Murat Yılmaz
Takip
Merhaba. Dünya üniversitelerinde evrim teorisine karşı getirilen argümanların dikkate alınmadığı, hatta evrim karşıtı bilim insanlarının akademik açıdan baskı altında olduğu, seslerini fazla duyuramadıkları, bundan dolayı da evrimin tüm bilim insanlarınca ispatlanmış bir teori gibi gösterildiği iddia ediliyor. Buna ne cevap verilebilir?
Emre Erkınacı
Takip
Evren,evrenin oluşumu,evrenin boyutları ile ilgili teistik inançlara göre araştırma yaparken yukarıda verdiğim linki buldum ancak verilen sayılar hesaplamalar ile ilgili geniş bilgim olmadığı için buraya geldim.linkte yapılan açıklamaların hesaplamaların bilimsel olarak tutarlılığı nedir ?
Berkay Kırcı
Takip
Kulakları tıkanan insanların hastahanelerde çeşitli yöntemlerle temizlettikten sonra duyduğumuz tekrar nüks etme olayı gerçek midir?

“Sanat bendir; bilim biz...”