Takip Et
Evrim’i genel olarak ilk hücreden sonra bilebiliyoruz, tek hücreden çok hücreliye daha sonra deniz hayatı daha sonra sürüngenler kuşlar memeliler... peki ya en en başa girersek? İlk hücre nasıl oluştu?
Melih Kemal
Takip Et
Tek hücreli canlılar eşeysiz ürediği için öncekinin kopyası gibi çıkıyor bu durumda bir bakteri nasıl yeni bir işlev edinmiş bir bakteri üretebiliyor.
Recep Enes Şahin
Takip Et
Bunun için öncelikle biyoloji veya genetik okuyup üzerine doktora mı yapmam gerekiyor? Ve bunu Türkiye’de sağlıklı Ve iyi bir şekilde yapabilir miyim, yoksa yurt dışına mı çıkmam gerekiyor?
Antigravity 74100
Takip Et
Bana göre cevap; bilinç yoksa hiç bir şey var demektir. Bilinç ortaya çıktığında hiç bir şey yok olur. Farklı yanıtı olanlar varsa çok memnun olurum.
Takip Et
Yüzümüz tam simetrik değil peki ama neden simetriğe yakın bi şekilde evrimleşmeye ihtiyaç duymuştur? Ya da neden ağzımız yüzümüz düzgün olmaya (güzelleşmeye) evrilmiştir ?
Ethem Dönmez
Takip Et
arkadaşlar merak ediyorum, evrimde günümüz insanına en çok benzeyen nokta(gerek fiziksel gerek zekasal) hangi zamandır, kaç sene öncesidir? Cevap verirseniz mutlu olurum şimdiden teşekkürler :)
Takip Et
Somut evrim ve doğal seleksiyonu göz önünde barındırırsak (birbirinden ayrı tutarsak). Doğal seleksiyonun nasıl bir gereklilik olduğunu apaçık görebiliriz kısa zürafaların ağaç yaprağı yiyememesi etc.. Benim sorum ise evrim tıpkı zürafaların aç kalmaması için bir gereklilik midir? Sorumda hata varsa
Cemil Harran
Takip Et
Bunu bana açıklayacak birine 2. sorum olacak teşekkürler.
Rıdvan Arslan
Takip Et
Eğer bilgi kayboluyorsa nasıl kayboluyor ? Kaybolmuyorsa,bilincimizi oluşturan bilgi asla yok olmayıp, uzay zamanda bir şekilde sonsuza dek var olacak diyebilir miyiz ?
Takip Et
Ben insanoğluna katkı sağlamak, kendimi genetik ile ilgili bir bölüme adamak, bilim dünyasına adımı duyurmak isteyen 15 yaşında bir öğrenciyim ama gel gör ki bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum. Araştırmalar yapıp tez yazmak için ne yapmam lazım ?
Ahmet Kaan Yamuk
Takip Et
Mesela bir şeyi yanlış yaptık. Frontal kortekste yada beyincikte, yanlış yapmamıza neden olan nörönun bağlantılarını zayıflatan şey nedir? Ve bunun yanlış olduğunu nereden bilir?
Takip Et
eğer bir parçacık ışık hızını geçerse zamanda geçmişe gitmiştir ve bu da paradoks oluşturur ve bu paradoksun oluşmasına doğa izin vermez mi?
Takip Et
ve son araştırmalar ve tahminlerde karanlık madde olması en muhtemel olanlar nelerdir?
Takip Et
evrim müzesi videosunda Çağrı Mert Bakırcı sürüngenleri ve dinozorları ayırmıştı tam anlayamadım dinozorlar zaten sürüngen değil miydi?
Takip Et
Atomlardaki parçacıkların belli oranda genişlediğini düşünelim bu durumda algıladığımız ölçek miktarında değişme olmaz her şey düzenli olarak genişliyorsa mesafe kavramı da ona oranla genişleyecektir buda bize gayet normal gelecektir. Bu durumda atomlarda genişleme olmadığını neye göre anlarız ?
Mehmet Kaplan
Takip Et
Merhaba Bilindiği gibi ışık hızını geçmeyi bırakın ulaşamıyoruz bile ancak bu hızın yarısına ya da yüzde onuna ulaşırsak neler olur. Şu ana kadar ulaşabildiğimiz en yüksek hız 265 000 km/s Merak ettiğim uygun aerodinamik yapı ve yüksek enerji ile ne kadar hıza çıkabiliriz.

“Gizemlerin sınırındayım ve perde her geçen gün biraz daha aralanıyor.”