45k
Ersals Krononot
Takip Et
Sadece biyolojik kökenli sorunların olmayıp, olayları algılama biçimi üzerinden olumlu olumsuz sonuç üretiyor olması, tıbbi olarak nasıl yorumlanabili
22k
Takip Et
Örneğin; biri bizi aşağıladığında veya biri bize bir yumruk attığında aynı acıyı yaşamamızın nedeni bu mu?
5k
Mahmut .
Takip Et
Yenilenebilir kaynakların verimlerinin,maliyetlerinin,kapladıkları alanın,harcanan enerji ve insan gücü durumunun ne kadar geliştiğini düşünüyorsunuz.
Halil Çiftçi
Takip Et
Evrimsel psikolojiyle dair kaynakları okumayı seviyorum aklımda bir kaç konu var dikkat çekebilecek, sizce daha erken mi makale yazmak için?
Takip Et
Kültürlerin ve davranışların evrimine yönelik kaynakları okumayı seviyorum ve evrimsel psikoloji hakkında bir makale yazmak istiyorum sizce erken mi?
Takip Et
Bazı ses tonundaki konuşmalar,gerilim filmi müzikleri ya da bir konuşmanın tersten oynatılmış hali bize neden ürkütücü gelir?
7k
Atahan Sır
Takip Et
Kılın ağırlığından ya da başka bir etmen yüzünden mi bir noktaya kadar uzayıp uzama duruyor. Yoksa kıl yapısı gereği bir noktadan sonra kırılıyor ve uzama devam etse bile aynı boyda kaldığını mı düşünüyoruz ?
Alim Karaçay
Takip Et
mesela SARGASSO denizi diye bir deniz neden var resmen okyanusun bir kısmını çizip burası deniz demişler her rasgele alan deniz olabiliyor mu özellikle şu sargasso denizini çok merak ettim ayrıca internette hiçbir karaya kıyısı olmayan tek deniz yazıyordu bu yanlış bir ifade değil bermuda adası bu denizin içinde ? bir de SCOTİA denizi var
Winchester Winchester
Takip Et
Uzaya giden ilk İngiliz astronot olan Dr. Helen Sharman uzaylıların var olduğunu ancak onların insanlar gibi karbon ve nitrojenden oluşmadığı için göremediğimizi söylemiş.Aramızda olabileceklerini de dile getirmiş. Bizlere görünmediğini ben de düşünmüştüm ve dedikleri mantıklı geldi ancak oluştuğumuz atomların görmedeki etkisi nasıl olur?
Mustafa Şahin
Takip Et
Sonuçta mana deney ve gözleme dayanmaz. Peki burdan mana bilim dışıdır diyebilir miyiz?
Uğur Aktaş
Takip Et
İnsan ırkının evrene yayılması yerine, sıra dışı ortamlarda bile canlanıp evrimleşebilecek hücresel seviyede DNA aktarımı daha mantıklı değil mi?
Kerem Üllenoğlu
Takip Et
Daha önce okuduğum bir yazıda kılların vücut sıcaklığıyla ilgili olduğunu öğrenmiştim. Bugün öğretmenimle konuşurken kılların işlevi konusu açıldı ve ben kılların vücut sıcaklığını koruma işlevi olduğunu söyledim ve o da bana bu soruyu sordu ve araştırmamı istedi.
Şevval Güneş
Takip Et
Zihinde tasarlanana verdiğimiz olumlu ve olumsuz tepkimeler midir onları engellemek ya da hayata geçirmek için aldığımız pozisyonun ölçütü?
Rosa Rosarum
Takip Et
Örneklersek; A ve B tek yumurta ikizi iki kadın. Y ve Z de tek yumurta ikizi iki erkek. K, A ve Y'nin çocuğu. L, B ve Z'nin çocuğu. K ile L'nin birbirlerine genotip ve fenotip açıdan tek yumurta ikizi gibi benzemelerinin olasılığı nedir, neden?
Ümit Sancaklı
Takip Et
Ben Bilgisayar Mühendisliği okuyorum fakat her zaman biyolog olmak isterdim. Ülkemizde iş bulma sıkıntısı olduğundan bir diğer sevdiğim alan olan yazılıma yöneleyim dedim fakat yazılım dersleri hariç hiçbir ders ilgimi çekmiyor. Gerçekten hakkıyla biyoloji bölümünü bitiren birinin iş bulma olasılığı nedir Türkiye'de?
45k
Ersals Krononot
Takip Et
Bizim gerçek olarak hissettiğimiz duyguları şartlar belirliyorsa gerceklik bizim bir yanılsama biçimimiz olabilir mi...
Dilara Özata
Takip Et
verdiği ingilizce eğitiminin kalitesi gerekçesiyle odtü ama çok da revaçta olmayan bir bölüm mü yoksa ortalama okul daha revaçta olan bi bölüm mü?
Hamit Severge
Takip Et
Kolu kesik bir insanın çocuğu; kolu kesik doğmuyorsa büyük değişimler, evrim nasıl olabilir?
Alim Karaçay
so3 e ne yapıyoruz da so4-2 oluyor detaylı bir şekilde anlatırsanız sevinirim
Takip Et
Hibritleşme deyince sigma bağlarını ve ortaklanmamış e ele alıyoruz ama N2 ve NH3 moleküllerinin ikisinde de sigma var. Hib. fark neyden kaynaklı?

“Cep telefonumun hafızası 1969 senesindeki Apollo 11 uzay aracının bilgisayarının hafızasından 2 milyon kat daha fazla... Onlar Ay'a gitti. Bense domuz evlerine kuşlar fırlatıyorum...”