Batuhan Vural
Takip Et
Canlının dnasındaki örüntüyü okuyup bir simülasyonla o canlının genlerindeki değişikliğin sonuçlarını öngöremez miyiz , dna örüntüsünde evrimin yeri nedir
Beyza Polat
Takip Et
Bilincin şimdiye kadar ortaya konmuş olan her bir işlevi,bilinçli olmayan bir organizma,hatta karmaşık biçimde biçimlerde hareket edebilmek üzere programlanmış bir makine tarafından bile yerine getirilebilindiği görülüyor.
Kadir Yurttaş
Ahmet Ham
Takip Et
Mesela kediler vahşi yaşamdan dolayı tuvaletini yapan birini koruyup kollama ihtiyacına giriyor ya da insanın atalarından gelen şu an bir işlevi olmayan ancak içgüdüsel dediğimiz bazı davranışları var.
Ferhat Narin
Takip Et
Kanada Brock Üniversitesi'nin ''düşük zeka seviyesine sahip insanlar ırkçı ve ön yargılarla beslenen ideolojileri daha kolay benimsemektedir.'' diye bir araştırması bulunmaktadır. Makale Psychological Science dergisinde yayınlanmıştır.
Berk Tuna Yeni
Takip Et
İnsanları neden hıçkırık tutar ve uzun süre geçmez ?
Ege Çakar
Takip Et
Acaba ölürkende mi halüsinasyon görüyoruz çok merak ediyorum.
Takip Et
Merhabalar! Her zaman evrimsel süreçteki gözün evriminden bahsederiz ama kulak ve diğer canlılarda işitme organlarının evrimi nasıl olmuştur? İşitme nasıl başlamış ve bazı canlılarda nasıl bu kadar ilerleyebilmiştir?
Kadir Temiz
Tercihen resimle desteklenmiş olsun
Deniz Brnn
Takip Et
yıllar önce gördüğümüz ve hemen unuttuğumuz rüyanın küçük bir kesitisini yıllar sonra hatırlarız. bu görüntünün uzun zaman önce gördüğümüz rüyadan bir kesit olduğunu hemen anlarız. insan bir rüya gördükten sonra en fazla 5 dakika sonra çoğunu unuttuğu halde neden yıllar sonra hatırlayabiliriz?
Abdullah Doğan
Takip Et
En başta analarımız, tvye çıkan uzmanlar yemek öncesi çorba içmeyi önerir. Bu ticari amaç için gibi geliyor bana. Sonuçta çorba içmeye başlayalı 5000 yıl fln olmuştur en fazla. Midelermiz ana ymktn önce çorba beklmye başlamamıştır diye dşnüyorum, evrim çok yavaş işler zira
Takip Et
Ortalama ömür süresinin 30-35 lerden 70 lere çıkışı ve doğum sürelerinin pelvis kemiğinde değişim ile 9 aya indiği bilgisi temelinde sordum, bunun doğruluğu veya yanlışlığı, bununla ilgili daha fazla kaynağa ulaşma isteği ile soruyorum...
Takip Et
Sizi kutluyorum, son bir aydır internetten okuma girişiminde bulunduğum yazıların p'ini sizin yazılarınız ve makaleleriniz oluşturuyor. Mikrobiyoloji gibi konularda ihtiyacınız olursa katkı koymaya hazırım. Nafi Çoksöyler

“Günümüzde biyologların ilgilendiği en heyecan verici ve merkezi soruların neredeyse tamamı, onların hangi evrim mekanizmalarıyla gerçekleştiği ile ilgilidir.”
Sue Barnes