Asena Çevik
Takip Et
Yeterince küçük bir cisim için fizik kuralları farklı mı işler yoksa fizik henüz eksik midir? Uzay-zamanın bükülebilmesi için kütle ve hacim sınırı olabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim. :)
Cem Barut
Takip Et
Oksijen insan ve diğer hayvanlari yavas, yavas genetik yapisini bozarak (deriyi ve organları yaşlandirarak) 70 veya 80 yıl sonra ölduren bir gaz mıdir?
Tolga Sağlam
Takip Et
Yoktan var olabilen enerjiyi ( pozitif yüklü elektronu veya her neyse ) anlamakta güçlük çekiyorum, yardımcı olursanız sevinirim.
Arda Özünver
Takip Et
Bazı insanların kitap okurken cümlenin başına dönüp tekrardan okuduklarını, hatta bunu birkaç kez yaptıklarını görmüşsünüzdür. Peki bu neden olur?
Asiye Ababey
Takip Et
Yani bu gözlemler yalnızca fotonla mı sınırlı? Eğer böyleyse bu ışığın hem dalga hem parçacık özelliği göstermesi sayesinde mi mümkün? Yani başka bir madde için en azından kuantum ölcekte aynı anda farklı yerde bulunabilir diyemez miyiz?
Tolga Kaçar
Takip Et
Bir bilgisayara zihnimizi aktarırsak bu bilgisayarda yaşamaya devam mı ederiz yoksa bilgisayar kendisini biz sanan bizim anılarımıza sahip bir makinemi olur. Yaşama içgüdüsu olur mu? Hayal kurabilir mi?
Şiar Demir
Takip Et
Deniz Yıldızlarının Rejenerasyon ile üreme özellikleri insanlara aktarılabilirmi? yada en azından Rejenerasyon özelliği aktarılabilirmi? yada bölye bir çalışma varmı.
Savaş Temel
Takip Et
Tıpkı kütle çekiminin 3 boyutta yayılıp uzaklığın karesiyle ters orantılı olması gibi. Ayrıca moleküller arası kuvvetler akışkan dinamiğini etkiliyor olabilir mi? Akışkan dinamiği de kuantum elektrodinamiği gibi açıklaması zor bir alan. Genel olarak bütün bunların bağlantısı nedir?
Ozan Cengiz
Takip Et
Yani demek istediğim bir yakın kuzenlerimize baktığımızda vücudunun çoğu yeri kıllı. Yeni doğduklarında bile insan yavrusuna göre daha kıllı doğuyorlar. Evrimsel süreçte insandaki kıl nasıl elendi ?
Diyojen 1
Takip Et
Rastlayan vardır muhtemelen. Son zamanlarda çok karşıma çıkıyor. Düşüncelerinizi merak ettim..
Burak Taha
Takip Et
Fiziksel olarak haz duygusunun nasıl evrimleştiğini merak ediyorum. Cinsel birlikteliğin haz ortaya çıkarması neslin devamının sağlanması için önemli bir etken olabilir diye düşündüm. Haz alınmasaydı bazı insanlar birlikte olmayı düşünmeyebilirdi bence.Yanıtlarınızı bekliyorum.
Bee United
Takip Et
merhaba videoyu ilgi ile izledim. çok beğendiğimi ifade etmek isterim. Buradaki ırklar ve karabalıklar listesine nasıl ulaşabilirim?
Takip Et
Çok merak ediyorum, deniz memelileri susadıklarında nasıl su içiyorlar? Sonuçta tuzlu suyu içiyor olamazlar, öyle değil mi? Filtre gibi bir şey mi var?
Cengizhan Ç.
Takip Et
Bu durumda arabamızın farlarından çıkan ışık, ışık hızını aşmış mı olur?
Pınar Dağaşan
Takip Et
Üstelik Sağ çıktı . Tabiki bazı şeyler bilinirse daha iyi cevap verilebilir patlamaya uzaklık veya silahın verimi gibi. Bunlara bağlı olarak koruma söz konusu olabilir bilmiyorum.
Tarık Sonmez
Takip Et
Göbek deliğimiz hala aktif midir veya hangi organlarla bağlantısı vardır?

“Her şeyin doğal bir açıklaması vardır. Ay bir tanrı değil, devasa bir kayadır. Güneş ise sıcak bir kayadır.”
Anaxagoras