Genel Biyoloji & Genetik

Takip
Göz rengi yaşımız ilerledikçe dışarıdan bir etki görmeden kendi kendine değişebilir mi, böyle bir şey mümkün mü ?
Takip
Üç renkli kediler için calico ırkı kedilerden bahsediliyor, bazı sitelerde böyle bir ırk olmadığı da yazıyor. Detaylı ve doğru bilgiye ulaşmama yardımcı olur musunuz?
Takip
Wikipedia'da Genetic Diversity için şu bilgi var:Genetic diversity is the total number of genetic characteristics in the genetic makeup of a species. Genetic variability describes the tendency of genetic characteristics to vary.Özelliğin değişme potansiyeline sahip olup olmadığı belirlenebiliyor mu?
Burak Sivari
Takip
İnternette bir çok videoya denk geldim tavuk yumurtasına insan spermi enjekte ediyorlar. 40 gün beklettiklerinden sonra içinden garip organizmalar çıkıyor bunun gerçekliği nedir sizce
Burak Pala
Takip
Bu soru son videodan dolayı aklıma takıldı. Böyle bir şeyin mümkün olup olmadığını düşünmeden edemiyorum.
Cem Barut
Takip
Oksijen insan ve diğer hayvanlari yavas, yavas genetik yapisini bozarak (deriyi ve organları yaşlandirarak) 70 veya 80 yıl sonra ölduren bir gaz mıdir?
Tolga Kaçar
Takip
Bir bilgisayara zihnimizi aktarırsak bu bilgisayarda yaşamaya devam mı ederiz yoksa bilgisayar kendisini biz sanan bizim anılarımıza sahip bir makinemi olur. Yaşama içgüdüsu olur mu? Hayal kurabilir mi?
Şiar Demir
Takip
Deniz Yıldızlarının Rejenerasyon ile üreme özellikleri insanlara aktarılabilirmi? yada en azından Rejenerasyon özelliği aktarılabilirmi? yada bölye bir çalışma varmı.
Bee United
Hatırla
merhaba videoyu ilgi ile izledim. çok beğendiğimi ifade etmek isterim. Buradaki ırklar ve karabalıklar listesine nasıl ulaşabilirim?
Takip
Çok merak ediyorum, deniz memelileri susadıklarında nasıl su içiyorlar? Sonuçta tuzlu suyu içiyor olamazlar, öyle değil mi? Filtre gibi bir şey mi var?
Berkay Özkurt
Takip
Dışarıda ki kaynaklarda yeterince güvenilir ve dolgun bilgi olmadığından siz Evrim Ağacı okurlarına soruyorum. Teşekkürler.
Yusuf Avcı
Takip
Sonuçta rejenerasyon yetenekleri vb. de derisi dikenlilerin daha az gelişmiş olduğu yönünde. Somut örneklerle açıklayabilir misiniz?
Yakup Özyurt
Takip
Aslında sormak istediğim konu şu birbirinin kopyası olan 2 birey doğdukları andan veya üretildikleri andan itibaren birbirlerinden ayrı ama koşul olarak aynı ve insanlardan izole bir şekilde tutulması durumunda bir etkiye tepkileri ne şekilde olurdu? Mutasyon vs yok iken
Eyüp Akman
Takip
Kargaların 200-300 yıl yaşayabildiğine dair birçok iddia görüyorum. Bu ne kadar doğru? Bu kadar uzun yaşayabilen bir karga var mı?
Sefa Can Demir
Takip
İnsanlar dahi olmak üzere, dişileri etkileyebilmek için erkek canlıların fiziksel farklılıklara sahip olduğu veya bir takım eylemler gerçekleştirdikleri (dans, dövüş vb.) gibi bir gerçek olduğunu biliyoruz. Buna etken olan şey nedir? Bilgiyi aktarma ve üreme kaygısını sadece erkek canlılar mı yaşıyor?

“İyilik; bir sağırın işitip, bir körün okuyabildiği dildir.”
Mark Twain