Genel Biyoloji & Genetik

Takip Et
Göz rengi yaşımız ilerledikçe dışarıdan bir etki görmeden kendi kendine değişebilir mi, böyle bir şey mümkün mü ?
Takip Et
Üç renkli kediler için calico ırkı kedilerden bahsediliyor, bazı sitelerde böyle bir ırk olmadığı da yazıyor. Detaylı ve doğru bilgiye ulaşmama yardımcı olur musunuz?
Takip Et
Wikipedia'da Genetic Diversity için şu bilgi var:Genetic diversity is the total number of genetic characteristics in the genetic makeup of a species. Genetic variability describes the tendency of genetic characteristics to vary.Özelliğin değişme potansiyeline sahip olup olmadığı belirlenebiliyor mu?
Burak Pala
Takip Et
Bu soru son videodan dolayı aklıma takıldı. Böyle bir şeyin mümkün olup olmadığını düşünmeden edemiyorum.
Cem Barut
Takip Et
Oksijen insan ve diğer hayvanlari yavas, yavas genetik yapisini bozarak (deriyi ve organları yaşlandirarak) 70 veya 80 yıl sonra ölduren bir gaz mıdir?
Tolga Kaçar
Takip Et
Bir bilgisayara zihnimizi aktarırsak bu bilgisayarda yaşamaya devam mı ederiz yoksa bilgisayar kendisini biz sanan bizim anılarımıza sahip bir makinemi olur. Yaşama içgüdüsu olur mu? Hayal kurabilir mi?
Şiar Demir
Takip Et
Deniz Yıldızlarının Rejenerasyon ile üreme özellikleri insanlara aktarılabilirmi? yada en azından Rejenerasyon özelliği aktarılabilirmi? yada bölye bir çalışma varmı.
Bee United
Takip Et
merhaba videoyu ilgi ile izledim. çok beğendiğimi ifade etmek isterim. Buradaki ırklar ve karabalıklar listesine nasıl ulaşabilirim?
Takip Et
Çok merak ediyorum, deniz memelileri susadıklarında nasıl su içiyorlar? Sonuçta tuzlu suyu içiyor olamazlar, öyle değil mi? Filtre gibi bir şey mi var?
Burak Sivari
Takip Et
İnternette bir çok videoya denk geldim tavuk yumurtasına insan spermi enjekte ediyorlar. 40 gün beklettiklerinden sonra içinden garip organizmalar çıkıyor bunun gerçekliği nedir sizce
Berkay Özkurt
Takip Et
Dışarıda ki kaynaklarda yeterince güvenilir ve dolgun bilgi olmadığından siz Evrim Ağacı okurlarına soruyorum. Teşekkürler.
Yusuf Avcı
Takip Et
Sonuçta rejenerasyon yetenekleri vb. de derisi dikenlilerin daha az gelişmiş olduğu yönünde. Somut örneklerle açıklayabilir misiniz?
Yakup Özyurt
Takip Et
Aslında sormak istediğim konu şu birbirinin kopyası olan 2 birey doğdukları andan veya üretildikleri andan itibaren birbirlerinden ayrı ama koşul olarak aynı ve insanlardan izole bir şekilde tutulması durumunda bir etkiye tepkileri ne şekilde olurdu? Mutasyon vs yok iken
Eyüp Akman
Takip Et
Kargaların 200-300 yıl yaşayabildiğine dair birçok iddia görüyorum. Bu ne kadar doğru? Bu kadar uzun yaşayabilen bir karga var mı?
Sefa Can Demir
Takip Et
İnsanlar dahi olmak üzere, dişileri etkileyebilmek için erkek canlıların fiziksel farklılıklara sahip olduğu veya bir takım eylemler gerçekleştirdikleri (dans, dövüş vb.) gibi bir gerçek olduğunu biliyoruz. Buna etken olan şey nedir? Bilgiyi aktarma ve üreme kaygısını sadece erkek canlılar mı yaşıyor?
Takip Et
Sivrisinekler kanımızı emip, depolayıp, ne yapıyorlar? O kana ne yapıyorlar?

“Bilim, gerçek olan tek büyüdür.”
Genndy Tartakovsky