Genel Biyoloji & Genetik

Takip Et
Bunun evrimsel açıklamasını hiç okumadım, acaba birisi menopozu ve antropozu anlatabilir mi? Neden var neden ihtiyaç duyuyoruz?
Takip Et
Jurassic filmlerinden aşina olduğumuz dna ile dinozor hayata geçirmek mümkün müdür? Eğer mümkünse yakın gelecekte canlandırılabilirler mi?
Mehmet Pürselim
Takip Et
Ilgili makale de sadece beyinin tuketilen besinle buyudugu gibi bir sonuc cikarilabiliyor ama kan dolasimi veya solunum sistemi ile ilgili bir bilgi verilmemis.
Samet Beşik
Takip Et
Robot gibi sadece çekirdek tarafından biyolojik olarak yönetilen bir canlımıdır yoksa bizim gibi bilinçli veya en azından tepki verebilen bir canlımıdır?
Ufuk Can Yıldız
Takip Et
Yediklerimiz, vücudumuzun kan-deri-et gibi temel yapı taşlarına nasıl dönüşüyor? Kurbanlık koyun gibi bizi parçalara ayırsalar, içimizden fasulye, biber, zeytin vs. çıkmaz da, bu saydığım et-kan gibi birkaç belli ve farklı özellikte şey çıkar. Bu nasıl oluyor? (Bu arada tıp-sağlık bölümünü mü seçmeliydim, biyolojiyi mi emin olamadım)
Tarık Sonmez
Takip Et
Dolly genetik ikizin meme hücresini çekirdeğini alıp üreme hücresinin çekirdeği yerine koyup tekrar aynı koyunun rahmine koymak varken meden 3 koyun kullandılar?
Erkin Yıldırım
Takip Et
Taksonomiye giriş niteliğinde bir kitap veyahut yayın önerisi yapabilirmisiniz?
Uğur Erdem
Takip Et
"Otomatik Mayalanma Sendromu" makalesinde, "midedeki mantarların" bu işten sorumlu olduğu belirtilmiş. Gerek vücutta, gerek ticari üretimde mantar rol oynar mı?
Evren Çayırlı
Takip Et
Homo Sapiens doğal olarak bencil midir? Yoksa doğumundan itibaren sınıflı toplum ile etkileşimi insanı bencil olmaya mı zorlamaktadır? Kapitalizm'in fikir babası Adam Smith'in "insan doğal olarak kötüdür çünkü bencildir" sözü ne kadar bilimseldir?
Yavuz Kulu
Takip Et
insanlarla ilgili böyle bir araştırma varsa; ne kadar insan (oran olarak) genlerinin tümünü anne ve babasından almamıştır?
Mert Dinçkal
Takip Et
Her insanin kendine özgü kokusu var mıdır yoksa bu tamamen deterjan ile mi ilgilidir? Eğer herkesin kendine özgü bir kokusu varsa bu nasıl evrimleşti?

“Hayatınızı harika bir şekilde harcamak istiyorsanız, sizden daha uzun süre yaşayacak bir şeyler yapın.”
William Jones