Fizik & Kuantum

Öykü .
Arif Dabancı
Takip Et
Enerjinin oluşmasını tetikleyen bir şey olmadan nasıl oluşabilir? Açıklayabilir misiniz? Teşekkür ederim.
Ufuk Can Yıldız
Takip Et
Çekirdeğinin etrafında tek bir yörünge bulunan atomlar var mı? Varsa, bu tür atomlar sayıca az mı yoksa çoğunlukla bu tür atomlar mı mevcut?
Bosch Frei
Takip Et
Kutleli dolanik ciftler nasil uretiliyor? Splitterlar kutleli dolanik parcaciklari ayirirken ,parcaciklara yapilan mudahale deney sonuclarini bozmaz mi? mesela birinin sag donuslu, digerinin sol donuslu olmasi asimetri yaratmaz mi? Dolaniklik hangi hallerde bozulur?( fotonlar ve kutleli parcaciklar acisindan ele alinirsa)
Rıdvan Arslan
Takip Et
Enerjiyi kısaca "iş yapabilme yeteneği " olarak tanımlıyorlar.Ama benim sorum daha temel.Enerji tam olarak nedir ? Nasıl ve neden var olmuştur ? nasıl bir şeydir ?
Caner Can
Takip Et
Gans, Magrav , Nano kaplama, Ağrı kalemi Gans pedi bu anahtar kelimelerle Keshe hakkında içeriklere ulaşabilirsiniz.
Rıdvan Arslan
Takip Et
Bildiğimiz gibi evren sürekli genişliyor.Fizik bu genişlemenin hızı hakkında bize ne diyor ? Evrenin genişleme hızı ne kadar ?
Ali Uçar
Takip Et
Derinlemesine fikir sahibi olmak için sormak istiyorum. Genel bağlamda, süperpozisyondan çıkan ve sonuç denilebilecek bir olasılığın gerçekleşmesi, parçacığın doğal seçilimdeki zaferi olarak görülüyor. Bu seçilim nasıl gerçekleşir? Seçimi yapan doğa, özellikle neden o karara varmıştır?
Görkem Yılmaz
Takip Et
Yani sorum aslında şu sabit şekilde duran bir suya dik olacak çekilde bir cisim bıraktığımızda cisim battıktan hemen sonra su havaya doğru sıçrıyor bunun nedeni nedir ? bununla ilgili bir formül var mıdır?
Metin Akkaya
Takip Et
Lise kitapları çok yüzeysel. Klasik dalga neden açıklamada yetersiz kalıyor? Mümkünse klasik dalga modelin denklemini nedir? ışıma günün birimi nedir?
Takip Et
Kuantum gravitonları veya uzay zamanın bükülmesi net bir cevap ortaya koyar mı?

“İnsanlık, yeni keşiflerden kötülüklerden çok iyilikler çıkaracaktır.”