Nasıl Yok Olacağız: Uzak Geleceğin Kronolojisi

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Büyük boyda görmek için fotoğrafın üzerine tıklayabilirsiniz.

Daha önceden Evren'in uzak geleceği hakkında kapsamlı bir makale kaleme almış, çok uzak, hatta sayıları buraya yazamayacağımız kadar uzak zamanlarda meydana gelebilecek en muhtemelen bilimsel olayları tek tek anlatmıştık. Hatırlamak için buraya bakabilirsiniz: Evrim Ağacı. Bu da, o yazımızın grafiğe dökülmüş hali. Arada bazı farklılıklar bulursanız şaşırmayınız, birebir aynı kaynaklara dayanmıyor ve sonuçta bunların büyük bir kısmı istatistiki tahminler. Fakat emin olun, "kafadan sallama" bilgilerden ziyade, elimizdeki fiziksel veriler ışığında neler olabileceğine dair "eğitimli tahminler" okuyacaksınız. Evren'in içerisinde küçük bir toz zerresi olmayı geçtik, Evren'in zaman dilimi içerisindeki hiçliğimizi de anlamanıza katkı sağlayacağını umuyoruz.

İyi okumalar.