Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

"Sağduyumuza dayanarak elde ettiğimiz kanıtlara ek olarak bilim insanları, tüm insanların tek bir halka ait olduğunu ispatladılar. Atalarımızın deri rengi ve nihayetinde benim deri rengim ve sizin deriniz mor ötesi ışınların, enlemin ve iklimin bir ürünüdür. Amerika Birleşik Devletleri’nde yakın zamana kadar yaşadığımız üzücü çatışmalar bir yana dursun,

IRK DİYE BİR ŞEY YOKTUR!

Hepimiz tek bir türüz. Her birimiz, farklılıklardan çok ama çok daha fazla benzerlik taşıyoruz. Hepimiz Afrika’dan geliyoruz. Hepimiz aynı yıldızın tozlarıyız. Evrenin uçsuz bucaksızlığında, soluk mavi bir nokta olan bu gezegenin üzerinde yaşayacak ve öleceğiz.

Beraber çalışmak zorundayız!"