Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Biz canlılar, Dünya gezegeninin sıcaklığına uygun bir şekilde evrimleşmiş olsak da, birçok gezegen Dünya'mızdan çok ama çok daha sıcaktır. Bu görselde, bazı gezegenlerin sıcaklıklarına yer verecek ve çeşitli element ve bileşiklerin erime sıcaklığıyla kıyaslayacağız.

Ne yazık ki oralarda bir yerlerde kendi yıldızlarının etrafında dönen her gezegen bizler için yaşanabilir değil. Ancak buna rağmen milyarlarcası, hatta belki trilyonlarcası, Dünya-benzeri şartlara sahip gezegenler olma potansiyeli taşıyor!

Bu görsel ve/veya içerik, Bilime Dair Her Şey isimli Facebook sayfası tarafından hazırlanmış, sayfanın faaliyetini durdurması sonrası içerikler sayfa yöneticilerinin kararı, talebi ve/veya onayıyla Evrim Ağacı'na aktarılmış ve hediye edilmiştir. Bu nedenle içerik, Evrim Ağacı'na ait sayılmaktadır. Evrim Ağacı, içerik üzerinde gerekli gördüğü her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar.