Gereksiz Kafa Karışıklığı: Entropi!

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Videoyu İzlemek İçin: https://youtu.be/RkHxl6i8e80

Ekibimizden Soner Albayrak, Evrim Ağacı: Okur Paylaşım Grubu'muza gelen sorulara videoyla yanıt veriyor. Bu videoda konumuz şu: Entropi alternatifleri. Kuantum mekaniği ya da ileri fizik çalışmayacak bir insan için entropi kavramı gereksiz yere fiziğin anlaşılmasını zorlaştırır, oysa entropi kavramıyla anlatılmak istenen şeyi alternatiflerle daha rahat incelemek mümkündür, üstelik bu alternatifler tarihsel olarak da entropiden önce gelirler. Peki nedir bu alternatifler?

İyi seyirler.

Yeni videolarımıza ve Evrim Ağacı ile yan oluşumlarının düzenli harcamalarına maddi destekte bulunmak için Patreon üzerinden bizi destekleyebilirsiniz: http://www.patreon.com/evrimagaci

Patreon'un nasıl çalıştığını merak ediyorsanız veya nasıl kullanacağınızdan emin değilseniz: http://www.evrimagaci.org/fotograf/48/7230

Video anlatım için: https://youtu.be/yU0VT4Bt7RM

Paypal üzerinden destek olmak için: http://www.evrimagaci.org/fotograf/48/4105

IBAN kullanarak bir banka aracılığıyla bağışta bulunmak isterseniz, gerekli bilgileri edinmek için lütfen [email protected] adresinden bize ulaşınız.

Videoyu İzlemek İçin: https://youtu.be/RkHxl6i8e80