Galaksimizin ''Şehir Merkezi''...

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Bu fotoğrafta, Samanyolu Galaksisi'nin yıldızlarla dolu merkezi görülmektedir. Astronomlar, bu merkezde bulunan bir karadeliğin etrafında dönmekte olan yıldızları gözlemeyi başarmışlardır. Şu fotoğraftaki yıldızlardan herhangi biri içerisinde, Dünya-harici yaşam olduğunu bir düşünsenize! Belki oralarda bir yerlerde şehirler, kasabalar var; belki de basit bir ot parçası veya bizden çok daha ileri bir uygarlık var. Ancak onlar bizden, biz onlardan habersiz; yaşayıp gidiyoruz belki de...

Keşfetmek Bir Tercih Değil, Zorunluluktur!

Fikirlerin Çalınması...