Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Sadece 1987 ile 1991 yılları arasında (4 yılda) yayınlanan makalelerde 400 civarında türleşme ve ortak bir atadan ayrılarak evrimleşme örneği tespit edildiğini ve bunların hepsinin makale dergilerinin bilim komitelerince tasdiklendiğini biliyor muydunuz? Artık biliyorsunuz.

Bu komiteler arasında Nature, Science, PNAS, Current Biology, Proceedings of the Royal Society of London B gibi 30'a yakın en üst düzey, en yüksek güvenilirliğe sahip dergilerle birlikte Journal of Natural History, Evolution, Botany, American Naturalist, Animal Behavior gibi Dünya çapında saygınlığa sahip güvenilir, hakemli dergiler yer almaktadır.

Bunlar arasından seçtiğimiz ve yazmaya zaman ayırabildiğimiz birkaç örnek için "Güncel Türleşme ve Evrim Örnekleri" başlıklı makalemize göz atabilirsiniz.

Kaynak: Talk Origins