Evrim Ağacı'nda Yeni Bir İsim Daha!

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Ekibimiz hızla büyümeye, uzman yazar kadromuz giderek genişlemeye devam ediyor!

Aramıza son katılan isim, kök hücre ve kanser araştırmalarında uzmanlaşan ve Tıbbi Genetik alanında çalışmalar yürüten Turan Tufan! Kendisi, Evrim Ağacı dahilinde, daha üst düzey okurlarımıza yönelik olarak makale analizleri yapıp yayınlayacak ve okurlarımızın akademik bilgilere daha kolay erişimini sağlamayı hedefleyecektir.

2006-2010 yılları arasında Çukurova Üniversitesi Biyoloji Bölümü'nde okuyan Turan, 2011 senesinde ABD'de Tıbbi Biyoloji ve Genetik yüksek lisansını tamamlamıştır. Şu anda, Macaristan'da bulunan Hayvan Biyoteknoloji Laboratuvarı'nda transgenik deneyler ve kök hücre araştırmaları amacıyla ziyaretçi araştırmacı olarak bulunmaktadır. Kısa bir süre içerisinde yine ABD'de doktoraya başlayacaktır.

İlgi alanları arasında kanser, kök hücre, moleküler biyoloji ve genetik, transgenik deneyler ve genetik programlama bulunmaktadır. Daha çok kanser ve kök hücre çalışmaları üzerine yazılar yazacaktır.

Yaptığı makale analizleri ve çevirileri sayesinde, bilim dünyasında olan bitenlerden birinci elden haberdar olma şansınız olacaktır diye düşünüyoruz. Bu sayede, Türkiye halkındaki geniş akademik bilgi boşluğunu bir nebze olsun azaltmayı hedefleyeceğiz. Elbette akademinin dili ağır olabilse de, Turan Tufan yazılarında bu dili olabildiğince yumuşatarak size aktarmaya çalışacaktır.

Umuyoruz yeni ekip arkadaşımız size katkı sağlayacaktır.

Aramıza hoşgeldin Turan Tufan!

Hastalıkta ve Sağlıkta: Mitokondri