Evrene Olumlu Mesaj Göndermek...

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Bir aralar pek meşhur olan bu "evrene olumlu mesaj gönderme" safsatası, çoğunluk evrene mesaj göndermekle eline bir şey geçmeyeceğini fark etmiş olduğundan mıdır nedir, neyse ki giderek toplumdan eleniyor gibi gözüküyor. Ancak geride bu tip hoş karikatürler kalıyor.

Uzaya olumlu mesajlar gönderip bir şeyler olmasını beklemek yerine, internet üzerinden astronomi, astrobiyoloji ve biyoloji dersleri alarak, bir teleskop edinerek Evren'i tanımamıza katkı sağlamaya çalışabilirsiniz.

Çünkü çalışan iki el, "Evren'e olumlu mesaj gönderen" binlerce elden daha çok iş yapacaktır.

Teşekkür: Ulaş Metin

Egzozomlar: Kanserden Diyabete Kadar Birçok Hastalığın Arkasındaki Kesecikler!

Evren'deki 4 Temel Kuvvet