Dünya'nın Dönüşünden Ötürü Yıldızların Hareketi

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Dünya, kendi etrafında 23 saat 56 dakikada tamamlar. Kendi etrafındaki bu dönüşü sırasında, göreceli olarak tüm Evren Dünya'nın etrafında dönüyormuş gibi gözükür. Bilimden uzak insanların ve düşünüş biçimlerinin basit hatalara düşmeleri ve Dünya'yı her şeyin merkezinde sanmaları bu yüzdendir. Bu kişiler Ay'da, Uranüs'te veya Andromeda Galaksisi'nde olsalardı, aynı Evren'in yine kendi etraflarında döndüğünü iddia edeceklerdi.

Görselde fotoğrafçı, fotoğraf makinesini sabitleyerek, uzun pozlama özelliği sayesinde Dünya'nın dönüşü sırasında, birkaç saatlik bekleme sonucu yıldızların nasıl yer değiştirdiğini kaydetmiş. Bize de izlemek düşüyor...