Çocuklarınıza Astronomiyi Sevdirin!

Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

PanSTARRS Kuyrukluyıldızı, en son Mart 2013'te Dünya'ya gözüktü ve bir sonraki geçişinin 108.000'li yıllara kadar gerçekleşmemesi bekleniyor! Yaklaşık 106.000 yıl boyunca hiçbir diğer insan bireyinin gözünün göremeyeceği bir gök cismini görebilmenin yarattığı heyecanı düşünebiliyor musunuz?

Lütfen, anne-babalar olarak elinizden geldiğince çocuklarınıza uzayı ve astronomiyi sevdirmeye çalışın. Bu sadece bilimsel anlamda katkı sağlayacak bir adım olmayacaktır; Carl Sagan'ın da dediği gibi, astronomi mütevazılaştırıcı bir etkiye sahiptir. Evren'in devasalığı ve ihtişamını deneyimleyip algıladıktan sonra, egoist tarafınlarını halen korumayı başaran insanların sayısı oldukça azınlıktadır. Evren'e karşı merak duymak, gelecek nesilde bulunması gereken en büyük meziyetlerden birisi. Ebeveynler olarak bizlere çok büyük görev düşüyor!

Kaynak: Wikipedia

Bilim ve Sanatı Bir Arada Götürmek

Su, Ateşe Şu 3 Şeyden Birini Yapar: Söndürür, Etki Etmez, Güçlendirir!