Bu yazının içerik özgünlüğü henüz kategorize edilmemiştir. Eğer merak ediyorsanız ve/veya belirtilmesini istiyorsanız, gözden geçirmemiz ve içerik özgünlüğünü belirlememiz için [email protected] üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Astronotların maaşları, arka planlarına bağlı olarak çok çeşitli değerler alabilmektedir. Örneğin NASA'nın sivil görevlileri (GS-11 ila GS-14 seviyesinde olanlar) aylık 5300$ ila 11.790$ civarında bir maaşa sahiptir. Askeri arka plana sahip olanlar (O4-O6 arası seviyeler) ise hizmet süresine bağlı olarak 6500-8650$ arası kazanmaktadır; ancak bu gruptakiler ek primler ve bonuslar almaktadır (beslenme için ayda 1100$, evleri için ayda 1600$, uçuş primleri için ek 200$, vb.).

Avrupa Uzay Ajansı ise astronotlarını A2, A4 gibi sınıflarlara ayırmakta ve aylık 6430$ ila 10550$ arası bir maaş ödemektedir.

Rus Federal Uzay Ajansı ise kozmonotlarına ortalamada 1830$ ila 2640$ arasında para ödemekte; ancak örneğin Uluslararası Uzay İstasyonu'na giden kozmonotlarına 6 aylık 150.000$'a ulaşabilen düzeylerde bonus ödemektedir.

Kaynak: Quora

Çıktı Bilgisi: Bu sayfa, Evrim Ağacı yazdırma aracı kullanılarak 22/08/2019 00:19:22 tarihinde oluşturulmuştur. Evrim Ağacı'ndaki içeriklerin tamamı, birden fazla editör tarafından, durmaksızın elden geçirilmekte, güncellenmekte ve geliştirilmektedir. Dolayısıyla bu çıktının alındığı tarihten sonra yapılan güncellemeleri görmek ve bu içeriğin en güncel halini okumak için lütfen şu adrese gidiniz: https://evrimagaci.org/s/4836

“Evrimin ışığı olmaksızın biyoloji bir veriler yığınıdır. Bunların bazıları ilginç veya merak uyandırıcı olabilir; ancak hiçbir bütüncül anlamı yoktur.”
Theodosius Dobzhansky