Uygulamalı Bilimler: Mühendislik, Mimarlık ve Teknoloji

Bu albümümüzün amacı, bilimin biraz daha farklı bir boyutuna yönelmek: Biyomühendislik! 1859'da Charles Darwin'in Türlerin Kökeni isimli eserini yayınlamasıyla yükselişe geçen Evrimsel Biyoloji'nin temel bilimler açısından değeri, 10 yıl kadar kısa bir sürede hemen anlaşıldı ve bütün bilimler, bu yeni

Bilimin Altın Kadınları! Sizinle Gurur Duyuyoruz!

Bütün Kadınlarımızın "8 Mart Dünya Kadınlar Günü" Kutlu Olsun! Desteklenmelerinin özellikle ülkemizde giderek elzem olmaya başlayan şu günlerde, bugüne kadar bilimde veya insanlığa faydalı olacak herhangi bir alanda emeği geçen veya geçmeyen bütün kadınlarımızın günü kutlu olsun. Unutmayın ki bu

"Ara Geçiş" Türleri

Önemli Uyarı: "Ara Geçiş" Türü diye bir şey, bilimsel olarak YOKTUR! Bu terim bilimsel DEĞİLDİR ve Evrim Karşıtları tarafından uydurulmuştur. İlk canlı hariç YOK OLMUŞ VE YAŞAYAN BÜTÜN CANLILAR, evrimsel süreçte kendilerinden ÖNCE gelen canlı ile, kendisinden SONRA gelen canlı

Entomoloji: Böceklerin Gizemli Dünyası

Bu albümümüzde dünyada en çok tür sayısına (1 milyon - 2 milyon) sahip hayvanlar olan böcekleri inceleyeceğiz. (Belirli zaman araklıklarında yeni bir böcek türü ile albüm genişleyecektir.) Böcekler Hayvanlar aleminin Eklem bacaklılar şubesinde ve bu şubenin Altı bacaklılar alt şubesinde yer

Paleontoloji ve Paleobiyoloji

Paleontoloji ve Paleobiyoloji, evrimsel biyolojinin en yakın dostlarından birisidir; hatta kimi zaman, bu dalları birbirinden ayırmak mümkün bile olmaz. Bu albümümüzde sizlere paleontoloji ve paleobiyolojinin detaylarını, sahada yapılan teknik analizleri ve bu alanlara yönelik bilgileri vereceğiz.